
2007 gick jag runt med jeans på Mallorca, det skulle jag aldrig göra nu!
När allt känns tungt är det ganska kul att göra såna här bilder. Jag väger mig nästan aldrig längre. Har nog gått upp lite men nu är jag inte längre styrd av vågen. Jag orkar inte stressa över ett kilo hit eller dit.
Jag har kommit längre än jag någonsin vågat drömma. Trodde aldrig jag skulle känna mig bekväm i kläder, någonsin.
Att jag dessutom köpt (och använder!) ett par glasögon med korallfärgade bågar är ju ytterligare ett bevis på att jag vågar mer.
Du är vacker oavsett din vikt. Du är unik och underbar. Glöm inte det ❤️
Emma
Måste vara underbart att må bra! Och att vara fri att våga visa vem du är. Jag peppas av dig och din blogg men jag har långt kvar till mitt mål. Hoppas en dag att jag orkar ta tag i mitt liv igen.
Kram. Emma
Svar:
AnnasLCHF
Anonym
Hur har du gått ner i vikt? Bara lchf eller har du gjort någon operation?
Svar:
AnnasLCHF
Jessie
Världens bästa Anna! :)
Svar:
AnnasLCHF

3